Newsletter Σκύλοι Γάτες Πουλιά Ψάρια Ερπετά Μικρά Ζώα Grooming Λίμνες Ολιστική

Προβλεπόμενες τάσεις του 2017 στην βιομηχανία κατοικιδίων

2017-01-18

Οι Αμερικανοί ξοδεύουν περισσότερα για τα κατοικίδιά τους από ό, τι ποτέ και οι δαπάνες συνεχίζουν να αυξάνονται. Μέχρι το 2020, η βιομηχανία κατοικίδιων των ΗΠΑ αναμένεται να φθάσει τα 96 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις, σύμφωνα με το "Packaged Facts", μια κορυφαία εταιρεία έρευνας αγοράς.
Περίπου το 56% των νοικοκυριών στις ΗΠΑ έχουν κατοικίδια και οι στενοί συναισθηματικοί δεσμοί που μοιράζονται οι άνθρωποι με τους τριχωτούς τους φίλους αποτελούν σημαντική κινητήρια δύναμη στην ανάπτυξης της βιομηχανίας. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτήν και άλλες τάσεις, διαβάστε το παρακάτω άρθρο, το οποίο αναδεικνύει αρκετά σημαντικά συμπεράσματα από την έκθεση "U.S. Pet Market Outlook, 2016-2017".

1. Πολλοί κηδεμόνες ζώων συντροφιάς πιστεύουν ότι τα κατοικίδια τους είναι και αυτά άνθρωποι

Η συντριπτική πλειοψηφία των κηδεμόνων ζώων συντροφιάς περιγράφει τα κατοικίδια ζώα τους ως μέλη της οικογένειας. Δεν αποτελεί έκπληξη, οι κηδεμόνες των ζώων συντροφιάς είναι συχνά πρόθυμοι να δαπανήσουν επιπλέον χρήματα για να ικανοποιήσουν τα κατοικίδιά τους και να φροντίσουν για την υγεία τους - να φέρονται στα κατοικίδιά τους σαν να ήταν παιδιά τους. Η τάση "κατοικίδια ζώα ως οικογένεια" έχει οδηγήσει σε μια ευρεία ποικιλία high-end προϊόντων και υπηρεσιών για ζώα συντροφιάς, συμπεριλαμβανομένων της ημερίσιας φροντίδας κατοικιδίων, των trackers γυμναστικής σκύλου, premium τροφών για ζώα συντροφιάς, υπηρεσίες εκπαίδευσης και φιλοξενίας, και άλλων.

2. Οι επαγγελματίες στοχεύουν σε αγοραστές που ξέρουν από τεχνολογία

Οι κηδεμόνες κατοικίδιων δεν είναι αδιάφοροι με τα social media - πολλά κατοικίδια ζώα έχουν ακόμη και τους δικούς τους λογαριασμούς στο Instagram ή το Twitter που ενημερώνονται από τους κηδεμόνες τους. Σύμφωνα με την "Packaged Facts", οι κηδεμόνες κατοικίδιων ζώων είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιούν ψηφιακές συσκευές και τεχνολογίες σε σύγκριση με τους μη-κηδεμόνες και το 41% ??των αγοραστών των προϊόντων κατοικίδιων στρέφονται προς το Διαδίκτυο για πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες φροντίδας κατοικίδιων. Οι επαγγελματίες του κλάδου των pet, εργάζονται για να επωφεληθούν από αυτήν την τάση, με ένα συνδυασμό εκστρατειών στα social media, πρωτοβουλιών περιεχομένου μάρκετινγκ και έξυπνων βίντεο στο YouTube που έχουν σχεδιαστεί για να κτίσουν τη φήμη του brand και να αυξήσουν τις πωλήσεις.

3. Τα μικρά σκυλιά συνεχίχουν να κερδίζουν δημοτικότητα

Μια έρευνα του "Packaged Facts" του 2016 δείχνει ότι ένα υψηλότερο ποσοστό των νοικοκυριών των ΗΠΑ έχουν μικρά σκυλιά (κάτω των 12 κιλών), αντί για μεσαία ή μεγάλα σκυλιά.

Τι οδηγεί αυτήν την τάση; Ηλικιωμένοι, γεννημένοι στις δεκαετίες των '50 και '60 μπορεί να προτιμήσουν τα μικρά σκυλιά, καθώς είναι πιο εύκολο να μετακινηθούν και απαιτούν λιγότερο χρόνο εκτός σπιτιού. Τα μικρότερα σκυλιά επίσης ταιριάζουν σε διαμερίσματα και αστικές περιοχές.

4. Ο πληθυσμός των ηλικιωμένων κατοικίδιων ζώων αυξάνεται

Επιπλέον, πολλά νοικοκυριά υιοθετούν γηραιότερα σκυλιά και γάτες, που μπορεί να απαιτήσουν περισσότερη ιατρική περίθαλψη για συνθήκες που σχετίζεται με την ηλικία, όπως οι καρδιακές παθήσεις, οι νόσοι αρθρώσεων ή οστών, ο διαβήτης και ο καρκίνος. Ωστόσο, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που παράγονται για τα γηραιότερα ζώα συντροφιάς έρχονται συχνά με μια υψηλότερη τιμή.

5. Οι φυσικές τροφές κατοικιδίων οδηγούν την αγορά

Καθώς οι Αμερικάνοι στρέφονται ολοένα και περισσότερο στα φυσικά και βιολογικά τρόφιμα, η δημοτικότητα των φυσικών/βιολογικών τροφίμων κατοικίδιων ζώων συνεχίζει επίσης να αυξάνεται. Η φυσική τροφή κυριαρχεί στην αγορά premium τροφίμων για ζώα συντροφιάς και ένα αυξανόμενο ποσοστό καταναλωτών πιστεύουν ότι τα φυσικά/βιολογικά προϊόντα είναι καλύτερα για τα κατοικίδιά τους.

6. Οι κηδεμόνες ζώων συντροφιάς εξακολουθούν να είναι σκεφτικοί για την οικονομία

Παρά το γεγονός ότι η βιομηχανία κατοικίδιων ζώων συνεχίζει να βελτιώνεται, το ένα τρίτο των κηδεμόνων κατοικίδιων είπαν ότι έχουν μειώσει τις δαπάνες για τα κατοικίδιά τους λόγω των ανησυχιών τους για την οικονομία. Η "Packaged Pacts" έχει παρακολουθήσει τον αριθμό αυτό σε έρευνες για περισσότερα από έξι χρόνια. Ενώ το ποσοστό έχει μειωθεί από το 2011, οι καταναλωτές που κυνηγούν τις ευκαιρίες και οι χρήστες κουπονιών παραμένουν ένας σημαντικός αριθμός.

Πηγή: http://blog.marketresearch.com/projected-2017-trends-in-the-pet-industry