Opinion B2B News Research Events Pet Shop Inside Meet The People Vet News Vet's Option Economics
  • Διαδίκτυο - ΕΝΑ ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ!
  • γράφει ο Βασίλης Γουλιέλμος, Oικονομολόγος-Εκδότης


    Ο εικονικός χώρος (δηλαδή το internet) προσφέρει χιλιάδες δυνατότητες, αλλά δεν ?πορούν όλες να σας βοηθήσουνε να φτάσετε το στόχο σας. Εξαρτώνται πολλά από το τι εφαρ?ογές χρησι?οποιείτε και πόση προσπάθεια κάνετε για να τις ?άθετε. Ήρθε η ώρα να δού?ε τι πρέπει να χρησι?οποιήσετε από τις συνεχώς ?εταβαλλό?ενες, αδιάλειπτες και αυξανό?ενες επιλογές του διαδικτύου και γιατί.
  • περισσότερα...
  • Το μέγεθος που μετράει και οι 7 νάνοι που δεν τους βλέπουμε
  • γράφει ο Πέτρος Μπλίτσας, oικονομολόγος

    Έχουν περάσει 25 χρόνια από την είσοδο στην Ελλάδα της πρώτης super premium τροφής που άρχισε να αλλάζει το τοπίο της ελληνικής αγοράς pet food.
  • περισσότερα...
  • Γιατί να ασφαλίσω την επιχείρησή μου;
  • γράφουν:
    Πέτρος Μπολιεράκης, Ασφαλιστικός Σύμβουλος ΕΘΝΙΚΗΣ
    Eλευθερία Μικρογιαννάκη, Ασφαλιστικός Σύμβουλος ΕΘΝΙΚΗΣ


    Η καθημερινότητα στην ζωή ενός επιχειρηματία στην Ελλάδα δεν είναι εύκολη. Άγχος, υποχρεώσεις, φορολογία, πιστωτές, αναζήτηση νέων πελατών, προμηθευτές, χρέη κάνουν αρκετούς από εμάς να χάνουν τον ύπνο τους. Το να σκεφτεί ένας επιχειρηματίας να ασφαλίσει την επιχείρησή του και την λειτουργία της, ίσως φαντάζει σε αρκετούς ένα επιπλέον έξοδο.
  • περισσότερα...
  • Το Σύστημα Δικαιόχρησης (franchise) ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!
  • Έρευνα - συντονισμός: Καλλιρρόη Πανοπούλου


    Σε αυτό το άρθρο, θα παραθέσουμε την ορολογία που χρησιμοποιείται συχνά στη μέθοδο του franchising, τα είδη της δικαιόχρησης καθώς και την ιστορική της αναδρομή στο πέρασμα των χρόνων.
  • περισσότερα...
  • Το μέλλον της λιανικής πώλησης προϊόντων και αξεσουάρ ζώων συντροφιάς
  • ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΖΩΩΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ! 

    Γράφει η Corine Van Winden, Εκδότης του περιοδικού PETS INTERNATIONAL


    Καθώς ο όγκος των online (= διαδυκτιακών) πωλήσεων συνεχίζει να αυξάνεται, όχι μόνο στους άλλους κλάδους αλλά και στον τομέα των προϊόντων για τα ζώα συντροφιάς, οι επαγγελματίες της λιανικής πώλησης αισθάνονται την πίεση. 
  • περισσότερα...